عنوان کامل پایان نامه :

مطالعه تأثیر دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیان استان سمنان

تعریف عملیاتی:

که از طریق سئوالات ذیل مورد مطالعه قرار می گیرد:

هماهنگی خدمات مرکز با نیازها

رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات و انتقادات

رضایت از فعالیت های جانبی مرکز

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

ارایه اخبار و اطلاعات راجع به مرکز

رضایت از امنیت و آرامش محیط مرکز

مسئولیت‏پذیری و اخلاق کارکنان (تعامل با مردم، رعایت قوانین و مقررات، اخلاق و رفتار و شیوه برخورد کارکنان و مدیریت)

تعریف نظری: تمایل به کمک به مشتری و ارائه خدمات به موقع، به تعبیری این بعد از کیفیت خدمات بر روی داشتن حساسیت از طرف کارکنان نسبت به انجام خدمت، هشیار بودن در قبال درخواستهای مشتریان، تاکید دارد.

تعریف عملیاتی:

که از طریق سئوالات ذیل مورد مطالعه قرار می گیرد:

پاسخگویی در برابر تقاضای فوری

عکس العمل در برابر نیازهای جدید

مودبانه و دوستانه بودن رفتار کارکنان

تمایل کارکنان برای کمک به مراجعان

مناسب بودن ساعات کاری مرکز

مناسب بودن هزینه زمانی انجام خدمات

قابل اعتماد و صداقت کارکنان مرکز

مناسب بودن وضعیت ظاهری کارکنان

3- کیفیت خدمات، امکانات و تسهیلات

سوالات یا اهداف پایان نامه :

– شناسایی نقاط ضعف و قوت دفاتر پیشخوان روستایی استان سمنان در جهت ارائه خدمات

2- شناسایی نقاط ضعف و قوت کارگزاران دفاتر و تأثیر آنها بر خدمات ارائه توسط دفاتر

3- شناسایی اندازه بهره گیری روستاییان از خدمات دفاتر ICT روستایی.

4- شناسایی راه‏کارهای افزایش توسعه یکپارچه و فرهنگ جامعه روستایی از طریق دفاتر دفاتر ICT روستایی

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیان استان سمنانبا فرمت ورد

دسته بندی : پایان نامه